ေ႐ွ႕တစ္ရက္က ကၽြန္မနဲ႔အလုပ္တူတူလုပ္သူတစ္ေယာက္က သတင္းတစ္ပုဒ္လာျပတယ္။
Flushing လို႔ေခၚတဲ့ရပ္ကြက္ဖက္က ယာဥ္တိုက္မႈတစ္ခုေပါ့။ ၿပိဳင္ကားတစ္စီးနဲ႔
ေက်ာင္းကားတိုက္ေတာ့ၿပိဳင္ကားေပၚက ေကာင္မေလးပဲြခ်င္းၿပီး
ေသသြားတဲ့
သတင္းပါ။ ေက်ာင္းကားနဲ႔တိုက္တယ္ဆိုေတာ့ ယာဥ္ေမာင္းတဲ့သူကႀကီးေလးတဲ့အျပစ္ေတာ့ခံရမွာပဲလို႔ ေတြးမိတယ္။
ဒီႏိုင္ငံမွာ
မေတာ္တဆယာဥ္တိုက္မႈက မၾကာခဏဆိုသလိုျဖစ္ေနတာမို႔ သတင္းကထူးျခားမႈမ႐ွိဘူး။
ဒါေပမယ့္ သူျပတဲ့ သတင္းဓာတ္ပံုကိုၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မစိတ္ဝင္စားသြားတယ္။
ကားခ်င္းတိုက္တာ ေက်ာင္းကားက ဘာမွမျဖစ္ဘဲ ဘာျဖစ္လို႔ ၿပိဳင္ကားက
ကားေခါင္းပိုင္းတစ္ခုလံုး မြမြေၾကသြားသလဲေပါ့။
သတင္း႐ွာဖတ္ၾကည့္ေတာ့
ဒီယာဥ္တိုက္မႈက မနက္သံုးနာရီေက်ာ္မွာျဖစ္တာ။ ၿပိဳင္ကားေမာင္းတဲ့သူက
မူးေနၿပီး ရပ္ထားတဲ့ေက်ာင္းကားကို ဝင္တိုက္တာ။
ဟိုင္းေဝးေပၚမွာတိုက္တာမဟုတ္ဘဲ ရပ္ကြက္လမ္းထဲမွာပဲ တိုက္တာ။
မိုင္ႏႈန္း ၂ဝ
သတ္မွတ္ထားတဲ့ေနရာမွာ သူက ၃၃ နဲ႔ေမာင္းခဲ့တယ္။ ၃၃ ဆိုတာလည္း ဘယ္ေလာက္မွ
ျမန္တာမဟုတ္ဘဲ ဘာလို႔ ေက်ာင္းကားက ဘာမွမျဖစ္ဘဲ ၿပိဳင္ကားက
မြမြေၾကရသလဲဆိုၿပီး အေမရိကန္ေက်ာင္းကားအေၾကာင္းကို ကၽြန္မစိတ္ဝင္စားလို႔
လိုက္႐ွာဖတ္ၾကည့္ခဲ့တယ္။
အေမရိကန္ေက်ာင္းကားအေၾကာင္း
အေမရိကန္ေက်ာင္းကားနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးအမ်ားနည္းတူကၽြန္မသိထားတဲ့အၾကမ္းဖ်င္း
အေၾကာင္းအရာက ဒီအဝါေရာင္ေက်ာင္းကားေတြဟာ
လမ္းေပၚမွာ ထူးျခားတဲ့အခြင့္အေရးကိုရထားတဲ့ ကားျဖစ္တယ္။
သူေႏွးရင္
ကိုယ္လိုက္ေႏွးရတယ္၊ သူ႔ဆီက အဝါေရာင္မီး မွိတ္တုတ္မွိတ္တုတ္လင္းၿပီဆို
ကိုယ္အ႐ွိန္ေလ်ာ့ေမာင္းရတယ္၊ သူ႔ဆီက အနီေရာင္မီးလင္းၿပီဆို
ကိုယ့္ကားကိုရပ္ရတယ္။ တကယ္လို႔ သူမီးနီျပၿပီးရပ္ေနရက္နဲ႔ ကိုယ့္ကားကို
အ႐ွိန္မေလ်ာ့ဘူး၊ မရပ္ဘူးဆိုရင္ ႀကီးေလးတဲ့ျပစ္ဒဏ္ကို ခံရတယ္။
မီးသတ္ကား၊
လူနာတင္ကား၊ သမၼတကားပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီဥပေဒကို လိုက္နာရပါတယ္။
လူေတြေျပာတာကေတာ့ အေမရိကန္ေက်ာင္းကားေတြဟာ တင့္ကားလိုခိုင္ခံ့ၿပီး
ထရပ္ကားလုိ အေျခခံထားသတဲ့။
သူ႔ရဲ႕လံုၿခံဳမႈက ႐ိုး႐ိုးကားရဲ႕အဆ၄ဝလို႔ဆိုတယ္။
ဆီတိုင္ကီရဲ႕၄ စင္တီမီတာပတ္ပတ္လည္ကို သံခ်ပ္ကာကာထားတယ္။
ယာဥ္တုိက္မႈျဖစ္တဲ့အခါ မီးေလာင္ေပါက္ကဲြမႈမျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္တယ္လို႔ဆိုတယ္။
ကားရဲ႕ခိုင္ခံ့မႈက သမၼတကားအဆင့္ေလာက္႐ွိပါသတဲ့။
ခိုင္ခံ့မႈႏႈန္းကို ရထားနဲ႔တိုက္ၿပီး စမ္းသပ္ခံထားတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ထိုင္ခံုေတြကိုလည္း ယာဥ္တိုက္မႈျဖစ္တဲ့အခါ ထိခိုက္ဒဏ္ရာနည္းေအာင္ ျပဳလုပ္ထားၿပီး ေက်ာင္းသားတိုင္း ထိုင္ခံုေနရာ႐ွိရပါတယ္။
ေက်ာင္းကားကို အဝါေရာင္သတ္မွတ္ရျခင္းက ညအခါ၊ ျမဴေတြပိတ္ဆို႔တဲ့အခါ၊ မႈန္႐ီဝိုးတဝါးအခ်ိန္မွာ အေမွာင္ထုၾကားထဲက ထိုးေဖာက္ျမင္ရဖို႔ျဖစ္တယ္။
ကားကို ACD အမ်ဳိးအစားသံုးမ်ဳိးခဲြထားၿပီး အႀကီးဆံုးျဖစ္တဲ့ Dအမ်ဳိးအစားက အေလးခ်ိန္၁၆တန္႐ွိတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ ေရႀကီးေနတဲ့ေခ်ာင္းကိုေတာင္ ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ပါသတဲ့။
ဘာျဖစ္လို႔ ေက်ာင္းကားေတြကို သမၼတကားနီးနီး ခိုင္ခံ့ေအာင္လုပ္ထားသလဲ။
ဘာျဖစ္လို႔ တျခားကားေတြထက္ ထူးျခားတဲ့အခြင့္အေရးရထားသလဲ။
ဘာျဖစ္လို႔ သူမီးနီျပ stop ဆိုင္းျပတာနဲ႔ ကိုယ့္ကားကိုရပ္ရသလဲ....
အေျဖက႐ွင္း႐ွင္းေလးပါ ...
ကားထဲမွာ ေက်ာင္းသားကေလးသူငယ္ေတြပါလို႔.. ဒီကေလးေတြဟာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ ႏိုင္ငံ့သားေကာင္းရတနာျဖစ္လာမယ့္ သူေတြမို႔ပါတဲ့။
ကေလးငယ္ေတြရဲ႕လံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈကို အစိုးရက အျပည့္အဝ အကာအကြယ္ေပးထားပါတယ္။
ေက်ာင္းကားေတြ႔တာနဲ႔ အ႐ွိန္ေလ်ာ့တန္ေလ်ာ့ ရပ္တန္ရပ္ ကားတိုင္းလိုက္နာၾကရပါတယ္..
https://www.youtube.com/watch?v=PVGxSbpn5ho
ပံုထဲက ဝဲမွယာ..
အဂၤလန္ေက်ာင္းကား.. ေက်ာင္းသားေလးေတြ ကားေပၚေရာက္တာနဲ႔ ျဖစ္သမွ်အားလံုး ေက်ာင္းကားတာဝန္ယူရတယ္တဲ့။
အေမရိကန္ေက်ာင္းကား... လံုၿခံဳမႈက ကိုယ္ပိုင္ကားရဲ႕အဆ ၄ဝ။
ဂ်ပန္ေက်ာင္းကား...
ကေနဒါေက်ာင္းကား... ေက်ာင္းကားဥပေဒကိုခ်ဳိးေဖာက္ရင္ ႀကီးေလးတဲ့ျပစ္ဒဏ္ခံရတယ္။ ေက်ာင္းကားက အလံုၿခံဳအစိတ္ခ်ရဆံုး သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးပါတဲ့။ ေသဆံုးႏႈန္းက သုညလို႔ဆိုတယ္။
ျပင္သစ္ေက်ာင္းကား... ျပည္နယ္အဆင့္လိုင္စင္႐ွိမွ ေမာင္းခြင့္ရွိပါသတဲ့။
ဂ်ာမဏီေက်ာင္းကား.. ေက်ာင္းကားက မီးနီ၊ မီးဝါျပထားရင္ ကားကိုမေက်ာ္ရ။
ေက်ာင္းကားေမာင္းတဲ့သူကလည္း ကားထဲမွာကေလးေတြပါေတာ့ သတိနဲ႔ေမာင္းရတယ္။ သူ႔ဖက္ကတျခားကားကိုစတိုက္ရင္ ႀကီးေလးတဲ့ျပစ္ဒဏ္ခံရမယ္ဆိုေတာ့ ေက်ာင္းကားေမာင္းသူေတြ ပိုတာဝန္႐ွိ၊ ပိုသတိထားေမာင္းၾကရတယ္။
99 sanay FB မွကူးယူပါကည္။